reklama

Keď je niekto *

Keď mám trochu voľného času, rád si "posurfujem" na nete a prečítam dennú tlač( i keď neviem, či sa to tak dá nazvať, keď net vlastne nieje tlač)Popritom aj prečítam rozne diskusné fóra, rozhovory a pod. V poslednom čase ma zaujal zaujímavý fenomén nadpisov článkov. Aby autor príspevku, príp. rozhovoru, zaujal tak sa snaží vymyslieť rozne zaujímavé nadpisy, a bolo by to všetko v poriadku, nakoľko vlastne ide o privodenie záujmu čitateľa a je to mimoriadne doležitá vec, KEBY...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Znepokojuje ma, že poniektorí pisatelia článkov v slovenských denníkoch(???), sa uchyľujú k veľmi nepekným, častokrát až "hyenistickým" praktikám a to hlavne tým, že napr. v nadpise článku požijú hanlivý, zosmiešňujúci, urážlivý výraz na nejakú osobu.Je to veľmi smutné, pretože vo viacerých prípadoch, autor dokonca nedosahuje ani len polovičnú úroveň človeka takto dotknutého. Neznesiem, ak niekto s maturitou takto urazí človeka, ktorý už niečo v živote dokázal, a má napr. 4 vysoké školy. Nielenže to neznesiem, ale ani nepochopím, a je jedno či tá dotknutá osoba má, alebo nemá taký názor ako ja.Proste, musím ju rešpektovať, aj keď s uvedenou osobou akokoľvek nesúhlasím- PRETOŽE JA JEJ NESIAHAM ANI PO ČLENKY.Tak som sa rozhodol, že od dnešného dňa rubriky, ktoré majú v názve rozne "preklady mien" alebo hviezdičky, jednoducho prestanem čítať.Je len na mne, akým sposobom budem jednať s akýmkoľvek človekom, je to moja vizitka a tak ma potom ľudia budú brať. Býva to tak- ak chceš aby sa k tebe ľudia správali slušne, potom sa tak správaj aj ty !!! Je to totiž svatá pravda.

Stanislav Jelínek

Stanislav Jelínek

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je zvedavý,snaží sa porozumieť iným,niekedy trošku viac konzervatívny ako by bolo vhodné. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu