reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Jelínek

Stanislav Jelínek

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je zvedavý,snaží sa porozumieť iným,niekedy trošku viac konzervatívny ako by bolo vhodné. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Koniec alebo moja úloha je splnená

Stanislav Jelínek

Koniec alebo moja úloha je splnená

Keď som sa sem prihlasoval, mojím cieľom bolo pokúsiť sa písať o živote a s ním spojených radostiach a starostiach

  • 25. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 706x
Ešte raz k tme pod lampou-nebite ma,prosím pekne

Stanislav Jelínek

Ešte raz k tme pod lampou-nebite ma,prosím pekne

Včera som ako slobodný občan tejto republiky pridal svoj názor k určitému dielu na obrazovke STV a zostal som ako obarený,šokovaný,znechutený ale aj plný nádeje...

  • 22. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 091x
  • 92
Ešte raz k lampe-konečne zhasla

Stanislav Jelínek

Ešte raz k lampe-konečne zhasla

Celý tento týždeň som sledoval diskusiu k programu pod lampou vysielanou verejnoprávnou STV

  • 21. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 489x
  • 139
reklama
SkryťZatvoriť reklamu