reklama

Ako je to v dnešnej dobe so serióznosťou poisťovní-nebuďme hlúpi

Niekedy koncom roka 2004 mi volal klient, ktorý mal záujem o havarijné poistenie mot.vozidla Audi A8 s nadobúdacou(novou) cenou 1.558.000 sk.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Nakoľko mám v poisťovníctve 12r. prax a moje výsledky tiež niesú na zahodenie vypracoval som mu ponuku na kompletné poistenie s koeficientom 4%, čo v poistnom znamenalo 62.320sk, čo na také auto nebola zlá suma. Zavolal mi po 7 dňoch,že má LEPŠIU ponuku od konkurencie za 22.288sk, na čo som mu odpovedal, že tá ponuka nieje LEPŠIA ale LACNEJŠIA!!! Viem asi, kto a ako na trhu posobí a hneď mi bolo jasné,že chlapec (no chlapec, o 22rokov starší pán) bude ešte veľmi horko plakať!Ozval sa mi minulý týždeň, vraj mal poistnú udalosť, škoda bola 300.000sk a má problém s vyplatením peňazí od poisťovne, presnejšie mu strhli 50% za to, že v čase nehody nešoféroval on ako majiteľ. Je mi jasné, že uvedené zdovodnenie je mimoriadna hlúposť lebo poistené je auto a pokiaľ majiteľ auto požičia osobe, ktorá má v poriadku vodičský preukaz a nieje pod vplyvom alkoholu tak nieje absolútne žiadna pochybnosť nároku na vyplatenie celej sumy škody, samozrejme mimo odpočítania spoluúčasti. Zároveň som ho však požiadal aby mi nevyvolával a aby ma takýmito vecami neobťažoval, totiž už nemám síl sa naťahovať s hlupáčikmi, ktorí si myslia, že miliónové autá poistia za pár korún. Niektorí sa mi pri mojej ponuke na poistenie vysmejú do tváre a o nejaký čas mi s plačom vyvolávajú či im neviem pomocť. SAMOZREJME NEVIEM.Rozhodol so sa správne-pracujem v organizácii, ktorá má síce na trhu vyššie ceny ale pri poistných udalostiach sa správa korektne a svoje povinnosti si plní ako sa má! A to už boli aj vysoké udalosti, vrátane dvoch mrtvých ľudí.Preto ľudia bdejme a nenechajme sa okabátiť len cenou, popýtajme sa známych, čítajme noviny, lebo nielen BMG a HORIZONT bol bluf na ľudí ale aj poistky za pár korún Vám pokazia finančnú situáciu v rodine... Stano

Stanislav Jelínek

Stanislav Jelínek

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je zvedavý,snaží sa porozumieť iným,niekedy trošku viac konzervatívny ako by bolo vhodné. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu